PGA 2008 PGA 2008 Poznań Game Arena

Korzyści z udziału w targach

Pełnowymiarowość wystąpienia:

  • ekspozycja na miarę planów i potrzeb
  • spektakularna prezentacja nowości
  • pokazy zastosowań produktu
  • spotkania z kontrahentami
  • konferencje prasowe

Efektywność zwrotu inwestycji:

  • Badania Exhibition & Event Association of Australia (Stowarzyszenia Targowego Australii) pokazały, że średnie wydatki w wysokości 9% budżetu marketingowego firmy poniesione na uczestnictwo w targach przynoszą zysk w formie 23% wzrostu działalności.
  • Według badań CEIR (Center of Exhibition Industry Research, FEBELUX): Federations of Fairs and Exibitions in Belgium and Luxemburg):

              - 76% gości targowych ma określony plan działania
              - 48% potencjalnych transakcji omówionych na targach nie  wymaga dalszych wysiłków
                ze strony sprzedającego, aby zakończyć je pomyślnie
              - finalizacja potencjalnych transakcji omówionych na targach kosztuje 56% mniej niż
                tradycyjne wizyty u potencjalnych partnerów handlowych.

Kompleksowość oferty:

  • pomoc fachowej kadry
  • pełna aranżacja targowego wystąpienia, od budowy stoiska, poprzez organizację prezentacji, konferencji, po akcje promocyjne i reklamowe
  • rozbudowany serwis i najwyższa jakość

Formalności:

  • formularze zgłoszenia i zamówień są dostępne na naszych stronach branżowych.

Matchmaking:

  • badania rynku, raporty branżowe
  • wyszukiwanie potencjalnych kandydatów do współpracy, inwestorów i kooperantów
  • organizacja spotkań z wytypowaną grupą partnerów handlowych
  • przygotowanie i obsługa misji handlowych
  • pomoc w działaniach marketingowych i promocyjnych
  • organizacja spotkań w ramach Klubu WTC i Międzynarodowych Giełd Kooperacji: w matchmakingowych spotkaniach w roku 2003 wzięli udział przedsiębiorcy z 17 krajów - Belgii, Białorusi, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Irlandii, Izraela, Kanady, Kazachstanu, Łotwy, Niemiec, Rosji, Słowacji, Ukrainy, USA, Wielkiej Brytanii i Włoch.

Program specjalny - Hosted Buyers:

Targi Poznańskie wiele miesięcy przed rozpoczęciem wybranych targów zajmują się wyszukiwaniem potencjalnych kooperantów i inwestorów zainteresowanych współpracą z  wystawcami, a następnie organizują ich pobyt w Poznaniu. W trakcie targów odbywa się seria wcześniej umówionych spotkań. Taka formuła zwiększa efektywność wystąpienia na targach i skraca czas dotarcia do kontrahentów. 

Korzyści dla zwiedzających:

  • kompletna, syntetyczna i neutralna informacja
  • doskonała porównywalność ofert
  • możliwość obiektywnej oceny
  • 54% gości odwiedza targi, aby obejrzeć nowe produkty lub usługi
  • 48% zwiedzających poszukuje informacji
  • 40% pragnie być na bieżąco z nowymi technologiami
  • 15% odwiedza targi, aby nawiązać kontakty biznesowe.

Źródło: Exhibition & Event Association of Australia

Interaktywność:

  • targi stanowią okazję do dialogu i wymiany opinii
  • nowi klienci - na targach nawiązuje się pierwsze kontakty z potencjalnymi klientami
  • obecni klienci - targi umożliwiają odświeżenie kontaktów oraz prowadzenie dialogu z klientami podczas spotkań face to face
  • dawni klienci - na targach odnawia się kontakty z byłymi klientami, mając okazję do przedstawienia nowej oferty.

Efekt synergii:

Efekt synergii można osiągnąć poprzez jednoczesne wykorzystanie wielu różnych usług. Targi umożliwiają:

  • pozyskanie nowych klientów,
  • kompilację bazy danych nowych klientów
  • wzmocnienie kontaktów z klientami
  • wprowadzenie na rynek nowych produktów i usług
  • demonstrację i promocję produktów
  • sprzedaż produktów
  • tworzenie wizerunku firmy
  • tworzenie i wzmocnienie marki
  • zwiększenie zainteresowania mediów.

Ponadto targi są doskonałym miejscem na:

  • poznanie oczekiwań klientów
  • uzyskanie natychmiastowych opinii o produktach firmy
  • znalezienie lokalnych przedstawicieli i dystrybutorów produktów
  • prezentację produktów w oparciu o wszystkie pięć zmysłów.

Targi + Internet:

  • zdaniem aż 91% spośród 250 ankietowanych prezesów amerykańskich korporacji, Internet NIE zastąpi targów:
  • kontakt osobisty jest niezastąpiony (55%),
  • produkt należy obejrzeć i omówić (35%),
  • odpowiedzi udzielane na pytania zadane na targach są bardziej kompletne (10%).
  • Internet można wykorzystać jako źródło targowej informacji:

- prezentacja firmy w internetowym katalogu wystawców
- całoroczna promocja rynkowych nowości na stronach internetowych MTP

(Źródło: International Association for Exhibition Management)

Korzyści dla wystawców:

  • zademonstrowanie obecności firmy na rynku (twierdzi tak 83% badanych),
  • prezentacja nowych produktów (79%),
  • podtrzymanie kontaktów z dotychczasowymi klientami (78%),
  • wymiana i pozyskanie informacji (78%),
  • pozyskanie nowych klientów (77,6%),
  • wzrost znajomości i doskonalenie wizerunku firmy (76%),
  • wzrost znajomości produktów (75%),
  • rozpoznawanie życzeń klientów (70%),
  • zawieranie umów sprzedaży (64%),
  • wpływanie na decyzje klientów (63%).
  • wzrostu świadomości na temat produktu (58% firm),
  • wymiany oraz zbierania informacji o rynku (50% firm),
  • rozpoznania życzeń klientów (50% firm), wywierania wpływu na decyzje klientów (33% firm),
  • zawierania umów sprzedaży (29% firm).

(Źródło: Austellungs- und MesseAusschuss der Deutschen
Wirtschaft - EMNID Institute Deutschland)

Face-to-face:

  • 87% ankietowanych specjalistów od marketingu uważa, że komunikacja bezpośrednia, tzn. twarzą w twarz z klientami, partnerami handlowymi i przedstawicielami mediów, jest niezbędna jako element strategii marketingowej dla przedsiębiorstwa.

 (Źródło: Association of Exhibition Organisers, Benchmark Research)

 
 
s
alternative baner 1
alternative baner 2
alternative baner 3
 
test